Logo Søllested Landsbyordning

Nyheder 2024

8. april 2024:

I dag havde vi besøg af Nicolai der går baglæns mod mobning.

Nicolai fortalte lidt om sig selv og hvorfor han går Danmark rundt baglæns. Efterfølgende gik vi alle baglæns rundt om skolen sammen med Nicolai.

Børn lytter til foredragBørn går baglæns for at sætte fokus på mobningBørn går baglæns for at sætte fokus på mobningBørn går baglæns for at sætte fokus på mobning

2. april 2024:

Vi har i dag holdt reception for Inge, pædagog i børnehaven, som går på efterløn.

Gæster til receptionGæster sidder til reception

21. marts 2024

Vi har for 3. år i træk holdt entreprenørskabsfestival for hele skolen.

Alle har arbejdet med et projekt hele ugen. Mellemtrinnet skulle afslutte emneugen med at fremlægge for et dommerhold. Og endelig var alle forældre inviteret til Åbent Hus.

3 elever fremlægger3 elever fremlæggerEn papkasse forvandlet til drømmehusElever viser projekt4 børn arbejder på deres projektElever viser deres projekt

21. februar 2024

Vi har i dag holdt fastelavn i skole og SFO.

Udklædte børn til fastelavnUdklædte børn til fastelavn

11. januar 2024

Traditionen tro holder vi online banko i skolen. I år blev det til nytårsbanko, hvor alle klasser sidder klar til at kæmpe om præmier til klassen.

På computer vises at alle klasser er onlineTo voksne klar til nytårsbanko